Hashtags Tips & Tricks
Hashtag-urile sunt folosite pe mai multe platforme social media și au devenit o modalitate nu numai de a organiza și clasifica conținutul, ci și de a exprima individualitatea și de a crea recunoaștere. Dacă sunteți un brand, prin hashtags puteti să construiți brand awareness, să vă conectați cu publicul-țintă și să începeți să participați la conversații legate de produsele dvs.
Utilizarea hashtag-urilor populare în domeniul în care activați și postarea de conținut relevant vă poate ajuta să îmbunătățiți implicarea clientului și atragerea de urmăritori pe pagina dvs. de social media.
1. Utilizați hashtags specifice
Asigurați-vă că hashtag-urile pe care le utilizați au legătură cu exact ceea ce promovați. Fiți simpli și direcți. Dacă utilizați hashtag-uri generale, este mai probabil să nu obțineți urmăritori și conținutul dvs. nu va ieși în evidență.
2. Utilizați hashtags similare cu cele utilizate de concurență
Cu acest truc, puteți stabili ce hashtag-uri primesc mai multă atenție ca altele. Vă puteți da seama despre ce vorbesc viitorii dvs. clienți și ce hashtag-uri folosesc. Poate puteți chiar să descoperiți unele noi pe care nu le-ați mai văzut sau utilizat înainte.
3. Cercetați și descoperiți care sunt cele mai populare hashtags
Aflați care sunt hashtag-urile cele mai des utilizate de către colaboratorii / competitorii din domeniul în care activați și care sunt cele care se potrivesc cu conținutul promovat. Hashtag-urile dvs. ar trebui să fie relevante și să conțină cuvinte cheie pe care le caută utilizatorii. Umorul este un instrument de comunicare popular și ar trebui să îl utilizați pentru a reflecta brand-ul dvs. sau profilul companiei. Una dintre cele mai bune modalități de a găsi cele mai populare hashtag-uri este de a urmări conturi Instagram care au audiențe similare cu dvs. De asemenea, puteți naviga prin postările care conțin hashtag-uri pe care le utilizați în prezent și au succes. Puteți verifica ce alte hashtag-uri sunt utilizate, dar nu le-ați folosit și pe care le puteți include în postările viitoare.
4. Creați hashtags relevante, nebranduite
Facilitați utilizatorilor să vă găsească utilizând un hashtag care descrie conținutul dvs. Etichetele relevante vă vor ajuta să atrageți noi vizitatori care vor avea un interes autentic pentru conținutul dvs. și vor începe să-l aprecieze și să-l comenteze. Nu trebuie să menționați numele brandului pe etichete. Acestea trebuie să reprezinte brandul dvs. într-un mod special și unic. Ele sunt, de asemenea, minunate pentru campanii și concursuri de conținut. Hashtag-urile de brand sunt, de asemenea, foarte utile pentru a crește gradul de conștientizare a inițiativelor dvs.
5. Nu exagerați! „Less is more”
Scurt și la obiect. E simplu: nimeni nu vrea să scrie o tonă de caractere pentru a găsi un singur subiect. Hashtag-urile ar trebui să facă lucrurile mai ușor de găsit. Marketerii social media pot profita de hashtag-uri și pot ajunge la o audiență largă. Folosiți-le cu atenție și în mod corect și veți vedea diferența.
Cele mai des utilizate hashtags în strategia de marketing B2B
- contentmarketing
- digitalmarketing
- seo
- blogging
- marketing
- branding
- marketingtips
- marketingstrategy
- startup
- b2bmarketing
- creative
- innovation
- socialmedia
- design